جملات عاشقانه 6




شعر های احساسی و زیبا و جملات عارفانه

 

 

پـــــــــــــــرواز را دوســــت دارم

وقتـــــے از ارتفاعــــات لبانــــــت

به عمــــق آغوشـــت سقـــوط میکنــــم

چـــه سقــــوط دلنشینــــے

راستــــے

میدانستــــے پــــــــــــــرواز را تـــو یـــادم دادے

 

جملات عاشقانه

عــشــق

فــقــط

عــزیزم و دوســـتت دارم نــیــســــت !

عشق

اینه که تو هر شرایطی باهاش باشی….

جملات عاشقانه

رویــایـﮯ اَز جنــس ِ تــــــــو

روزـها … ساعتـ ـها … בقیقـ ه ـها … و حتـﮯ لحظـ ه ـها …

تنهــا بـراـی ِ رسیدלּ بـﮧ یڪـ چیـــز سپَرـی مـﮯشونـב

رسیــدלּ بـﮧ رویــایـﮯ اَز جنــس ِ تــــــــو

جملات عاشقانه

خیال ِ بودَن دَر آغوش ِمردی

جزتو

مَرآ بهـ جنون مے کشاند

من فقط به عطر ِ تن ِ تو

عادت دارم…

جملات عاشقانه

فرقی ندارد

سقفی بالای سرم باشد یا نه

وقتی چهار دیواری دستانت مال من است

جملات عاشقانه

دنیایم را میدهم برای لبخندت…

هراسی نیست..

شاد که باشی دنیا از آن من است…

نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد…

نمیدانم نداشتنت سخت تر است..

یا تحمل اینکه دیگری تو را دارد…

تا تو را دیدم دل را ندادم به کس…

حال که عاشقم کردی به فریادم برس…

زندگی به من آموخت چگونه اشک بریزم…

ولی اشک نیاموخت چگونه زندگی کنم…

تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو…

تویی که چایت را همیشه تلخ میخوری…

جملات عاشقانه

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭﻭﻍ ﺭﺍﺭﺍﺳﺖ ﭘﻨﺪﺍﺷﺖ ﻭ

ﮔﺎﻫﯽ ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﺩﺭﻭﻍ !!!

ﺑﯽ ﻓﺮﯾﺐ ﺧﻮﺭﺩﻥ ، ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ

جملات عاشقانه

دمـــــش گـــــــــرم…

باران را می گـــــــویم…

به شـــــــانه ام زد و گفت:

خســته شــــــــــدی….

تو اســـتراحـــــت کن من می بارم….

جملات عاشقانه

هیچـــــی…

مثل یک عطر آشنا

عمق فاجعه رو

نمی کوبه تو مغزت…!!!

جملات عاشقانه

دیگر احتیــاط لازم نیستــــــ…

شکستنی ها شکست،

هرطور مایلیـــــد حمــــل کنیــــــد…!!!

جملات عاشقانه

کفش هایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند!

من کودکانه بیقرار دیدنت میشوم

بی آنکه فکر کنم چه کسی دلتنگ من خواهد شد…

جملات عاشقانه

بی خیال است…

خیلی بی خیال…

همان کسی که…

تمام خیال من است…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوع : <-TagName->
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, 18:1 |- رویای خیس -|

قالب های سجاد تولز